Există o mulțime de motive să nu faceți publicitate radio.

Sunt câteva dintre scuze pe care le visez și noaptea.

Dacă vreodată ați folosit vreuna dintre aceste scuze pentru a evita promovarea afacerii dvs., ați pierdut ocazia de a crește traficul spre site-ul companiei, rețelele de socializare, de a crește vânzările și de a crește profiturile.

1.Toată lumea mă cunoaște. Nu am nevoie să fac publicitate.

 Într-adevăr? În fiecare săptămână se mută oameni noi în oraș, plus județele Iași, Suceava, Neamț au mulți vizitatori, iar ImpactFM.ro vine cu o bază de date turistică impresionantă datorită frecvențelor pe care le deține în zone turistice. O afacere de succes ajunge în permanență la noi clienți. Fără clienți noi, chiar și companiile cu renume, ar putea avea vânzările afectate.

2. Nu fac reclama. ”Reclama din gură-n-gură” este tot ce am nevoie.

 ”Reclama din gură-n-gură” este una dintre cele mai ineficiente forme de publicitate. Mai întâi de toate, nu o poți controla. Nu știi ce s-a spus și mai ales cui s-a spus. Argumente ?! Trimiteți e-mail la marketing@impactfm.ro cu domeniul de activitate al firmei  și voi povesti cât de ineficientă poate deveni reclama din gură-n-gură pentru compania dvs.

3. Afacerea merge foarte bine! Nu am nevoie de publicitate! 

E minunat… deocamdată! Află cum afacerea ta poate să iasă din această zonă! Cere o întâlnire pe domeniul tău de activitate pe marketing@impactfm.ro

4. Nu-mi permit să fac publicitate.  

Suntem direct interesați ca oricine este deschis la ideea de a face mai mulți bani pentru afacerea lui, să solicite o întâlnire prin care va concluziona că își va permite, pentru că tocmai acesta este rolul ImpactFm.RO, să contribuie la bugetele voastre de publicitate în timp record, de la nimic la cât are nevoie firma dvs.

5. Am incercat Radio inainte și nu a functionat. 

Ce anume nu a funcționat?! Primul răspuns, dacă nu a funcționat, nu ați ales ce radio trebuie. Radioul este un mediu dinamic un post de radio poate fi no.1 într-o săptămână și enervant în următoarea săptămână. Cum v-ați ales radio-ul?!

 6. Nu ascult radio-ul dvs. IMPACTFM.RO

Dar mulți dintre clienții și potențialii clienți dvs. ascultă. Publicitatea este ca și cum ați merge la pescuit: dvs. oferiți peștilor ce vă place dvs. să mâncați sau ce le place peștilor?! Continuăm discuția?!

7. Fac reclamă doar online. Sunt convinsă că dormiți foarte liniștiți pentru că ați văzut numărul de vizualizări, like-uri, share-uri, click-uri, dar cam atât. Matematic le puteți cuantifica…dar cam atât. Vorbim de reclame cu bugete asemănătoare.  Dacă ați investit 1500 EUR în online și ați venit cu 200 EUR la radio, vă doreați aceleași rezultate?!

8. Produsele și serviciile mele sunt prea scumpe pentru a fi promovate la radio. Nu toate produsele sau serviciile se potrivesc reclamei radio, dar e un subiect discutabil.  

 9. Nu fac publicitate prin radio.

Excludeți un mediu întreg din cauza unei idei preconcepute. Impactfm.RO funcționează! Și cu o ofertă potrivită și cu o frecvență de difuzare suficientă, Radio-ul poate produce rezultate nesoluționate de orice alte mijloace media. Dacă excludeți Radioul din planurile de marketing și înlocuiți cu outdoor, să zicem, faceți niște calcule la investiții, pentru că diferența de atracție clienți între cele două medii este nesemnificativă, dar costurile de întreținere/startare campanie, diferite.

Intr-adevăr la radio nu se vede!

Ioana Rață – de 26 de ani în radio. Sunt ascultător eficient al radio-urile private din Regiunea Moldovei. Vrei un raport de monitorizare al campaniei tale?! Dacă este orientată spre ce are nevoie compania ta?! Îl ofer gratuit, doar  să nu vă  mai aud că radio-ul nu funcționează și vă spun de ce nu a funcționat campania voastră.

Unul din motivele pentru care am rămas în Regiunea Moldovei este să furnizez soluții naționale, la prețuri locale, ceea ce pot face pe un radio cum este ImpactFM.ro. ( un radio regional CU CEA MAI BUNĂ ECHIPĂ: cea mai bună voce masculină de știri, Dorin Moldovan, cel mai spontan om de radio din Regiunea Moldovei, să nu-l laud prea tare, George Marici, cel mai bine pregătit om de radio cu deschidere internațională spre muzică și organizare programe, Sorin Cimbru, dincolo de actorie, meseria lui, cel mai creativ om pe texte reclame din Regiunea Moldovei : Bianca Ioan – ne ceartă foarte des la ședințe :), Loredana Țifachi, nu rezistă fără informații pe politică și administrativ, Adi Jara-omul cu stare de Impact, râde și când totul e foarte serios.

Iar fără mine, nu s-ar descurca niciunul. 🙂

N-am spus eu nimic despre ei/noi.

I-am prezentat ca să nu ne confundați cu alte radio-uri atunci când alegeți un radio, contează echipa. Ca la o nuntă: mancarea și DJ ul. 🙂  Noi suntem DJ-ul și mâncarea este programul radio pe care-l face fiecare.

Mulțumesc agențiilor de publicitate din București și unor oameni de marketing deosebiți care din timpul lor mi-au oferit timp să mă învețe cum să cuantific rezultatele unei campanii reușite. Mulțumesc unor oameni de producție audio internaționali care m-au învățat ce să fac pentru clienții mei astfel încât să contribui la afacerea lor.

Nu sunt un vânzător de publicitate radio, ci ofer soluții media.

 

pexels-photo-2013780